Masters of Szpadels

Teraz jest Śr, 13 gru 2017, 17:43

Strefa czasowa: UTC + 1


Masters of Szpadels - Warunki użytkowania

Regulamin Forum Masters of Szpadels

1. Forum

a) Masters of Szpadels jest forum prywatnym, dla zamkniętej grupy użytkowników. Przynależność do forum wymaga wcześniejszej rejestracji.
b) Masters of Szpadels jest niekomercyjnym miejscem spotkań, wymiany wiedzy i informacji pomiędzy użytkownikami.
c) Na Forum podejmowana jest tematyka historyczna i poszukiwawcza wokół której skupiają się jej pasjonaci.
d) Zabrania się rejestracji i uczestnictwa w forum w innym celu niż opisane powyżej.
e) Wykreślane z grupy użytkowników będą osoby nie związane z poszukiwaniami, dopuszczające się pieniactwa oraz konfidenctwa.
f) Organami zarządzającymi forum są Administratorzy, Moderatorzy Działów oraz Rada Moderatorów.

2. Zasady na Forum

a) Możliwość aktywnego uczestnictwa na Forum jest dostępna dopiero po przeprowadzeniu pełnej rejestracji i aktywacji konta.
b) Posty. powinny zawierać jasny przekaz myśli, szanując zasady języka polskiego oraz ogólnie obowiązujące przepisy prawa. Posty powinny być zamieszczane we właściwym dziale. Moderator właściwego działu lub Administrator może wedle własnego uznania przenieść WĄTEK do innego DZIAŁU lub go skasować.
c) Na Forum obowiązują zasady netetykiety, w szczególności nie piszemy wielkimi literami, nie obrażamy innych Forumowiczów itp.
d) Do pisania na tematy nie związane z poszukiwaniami służy dział Offtopic. Administrator lub Moderator mogą usunąć wątek wedle własnego uznania lub na uzasadniony wniosek Forumowicza.
e) Administratorzy i Moderatorzy czuwają nad porządkiem. Poza poprawkami gramatyczno – stylistycznymi nie edytują postów. Forum jest niekomercyjne, nie posiada etatowego moderatora czuwającego non stop nad porządkami, w związku z czym prosimy o umiar i zdrowy rozsądek.
f) Posty nie są moderowane i od razu są publikowane na forum. Administratorzy i moderatorzy reagują w przypadku zgłoszenia przez innych użytkowników niewłaściwych treści wpisu lub w przypadku niewłaściwego zachowania Forumowicza.
g) Niedopuszczalne jest na Forum obrażanie innych użytkowników, używanie wyrazów powszechnie uznawanych za wulgarne, zamieszczanie treści naruszających prawa autorskie czy wątpliwych etycznie.
h) Na Forum obowiązuje zakaz awanturnictwa, trollowania, zamieszczania reklam bez zgody Administratora oraz kłótni z innymi użytkownikami. Dopuszczalne są dyskusje służące w szczególności pogłębieniu wiedzy w konkretnym temacie.
i) Wszelkie spory pomiędzy użytkownikami powinny być rozstrzygane poza Forum albo poprzez Wiadomości Prywatne. W przypadku gdy problem dotyka większej grupy osób lub ma wpływ na atmosferę i porządek na forum, Administratorzy mogą podjąć się mediacji oraz pomocy w zakończeniu sporu.
j) Nieuczciwe i niekoleżeńskie zachowania poza Forum ale godzące w użytkowników mogą spowodować ograniczenie dostępu do forum lub usunięcie użytkownika. Decyzja taka jest uzgadniana z gronem Moderatorów.
k) Na Forum dopuszczalna jest wymiana, odsprzedaż przedmiotów posiadanych przez użytkowników w swoich kolekcjach. Do tego służy Dział Ogłoszeń oraz Wiadomości Prywatne, niemniej FORUM ma na celu skupianie hobbystów i pasjonatów a nie handlarzy.
l) Osoby które łączą pasję poszukiwań z komercyjną działalnością związaną z poszukiwaniami mogą być użytkownikami Forum. W tym przypadku Administratorzy i Moderatorzy będą zwracać szczególną uwagę na publikowane przez nie treści tak, aby poza działem ogłoszeń nie prowadziły marketingu swojej działalności lub oczerniania konkurencji.
m) Ponieważ Forum jest zamknięte dla niezarejestrowanych osób (poza działami które są widoczne bez logowania) każdy użytkownik ma obowiązek chronić hasło dostępowe.
n) Żadne treści prezentowane na Forum nie mogą być pokazywane, przesyłane i kopiowane czy też w jakikolwiek inny sposób udostępniane użytkownikom spoza Forum.
o) Zabrania się użyczania danych umożliwiających logowanie osobom spoza Forum, zdecydowanie nie rekomendujemy zapamiętywania haseł w przeglądarkach oraz używanie tego samego hasła w innych serwisach internetowych.
p) Zabrania się podejmowania jakichkolwiek działań mających na celu zakłócenie działania Forum, naruszanie prywatności innych użytkowników, prób nieuprawnionego uzyskania dostępu do treści zamieszczonych na Forum.
q) W przypadku naruszenia regulaminu i przyjętych na Forum zasad współżycia Administratorzy i Moderatorzy podejmą wszelkie niezbędne działania łącznie z wykluczeniem z Forum.
r) W przypadku usunięcia z Forum posty użytkownika pozostają w wątkach, w których usunięcie postów spowodowałoby nieczytelność wątku Usunięte zostaną posty niezgodne z regulaminem i powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

3. Rejestracja

a) Każdy chcący zarejestrować się na Forum musi bezwarunkowo zaakceptować niniejszy regulamin oraz wypełnić wszystkie obowiązkowe pola w formularzu.
b) Dostęp do Forum jest zarządzany i po wypełnieniu formularza należy czekać na akceptację przez Administratora.
c) Aby uzyskać dostęp do Forum należy otrzymać osobistą rekomendację przynajmniej dwóch dotychczasowych użytkowników przy braku sprzeciwu innych użytkowników. Przynajmniej jeden z rekomendujących musi być aktywnym użytkownikiem Forum od minimum roku.
d) Nicki osób rekomendujących wpisujemy w odpowiednim miejscu formularza rejestracyjnego. Administrator na Forum publikuje te informacje i czeka na potwierdzenie rekomendacji oraz ewentualne głosy sprzeciwu.
e) Lista użytkowników oraz osób rekomendujących jest dostępna publicznie na Forum. W przypadku usunięcia rekomendującego użytkownika należy wskazać nową osobę rekomendującą.
f) Kandydaci którzy jednocześnie są administratorami albo moderatorami na innych forach są zobowiązani powiadomić o tym Administratorów. Obowiązek ten dotyczy także sytuacji nabycia takich uprawnień już po rejestracji.

4. Wyłączenie odpowiedzialności

a) Forum jest podmiotem niekomercyjnym, treści na nim zamieszczane nie mają na celu uzyskiwania żadnych korzyści majątkowych zarówno przez Administratorów i Moderatorów jaki i użytkowników.
b) Oferty publikowane w dziale ogłoszeń są prywatnymi ogłoszeniami użytkowników a ich zamieszczanie jest bezpłatne.
c) Administratorzy i Moderatorzy starają się zachować porządek na Forum, przestrzeganie regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
d) Administratorzy i Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści publikowane przez użytkowników czy ich niezgodne z prawem wykorzystanie.
e) Administratorzy i Moderatorzy nie odpowiadają za treść ogłoszeń zamieszczanych na Forum ani za transakcje pomiędzy użytkownikami.
f) Forum nie posiada i nie gromadzi żadnych praw autorskich i majątkowych do treści zamieszczanych przez użytkowników.

5. Postanowienia końcowe

a) Każda zmiana regulaminu będzie ogłaszana na Forum przed jej oficjalnym wprowadzeniem. Użytkownicy mogą zgłaszać pomysły i uwagi co do rozbudowy i poprawek w regulaminie.
b) Każdy użytkownik może zgłosić uwagi i pomysły do struktury i działania Forum, rozbudowy działów i funkcjonalności w odpowiednim dziale. Administracja w ramach posiadanych sił i środków oraz możliwości technicznych będzie starała się uwzględniać zgłoszone wnioski.
c) Każdy użytkownik nie akceptujący zasad Forum może zostać usunięty z Forum na własną prośbę lub przez Moderatora lub Administratora (w przypadku naruszenia regulaminu).

6. Postanowienia tymczasowe

a) Tymczasowo, po opublikowaniu niniejszego regulaminu, każdy użytkownik będzie mógł w swoim profilu uzupełnić dane o osobach rekomendujących. Rekomendacja nie dotyczy grupy założycieli Forum.
b) Osoby zarejestrowane przed opublikowaniem regulaminu które dotychczas nie udzielały się na forum zostaną usunięte.
c) Osoby usunięte mogą się ponownie zarejestrować zgodnie z zasadami regulaminu.
d) Postanowienie powyżej nie dotyczy dotychczasowych użytkowników którzy aktywnie uczestniczą w życiu Forum. Te osoby otrzymają rekomendację od administracji i liczymy na ich poznanie na spotkaniach integracyjnych.


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL